Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 18:23:46 MET

On Wed, 31 Dec 1997 05:09:53 -0500, "slawek" <sd000001_at_polbox.com> wrote:

>scene

>naprawde
>
>Jak zwykle nic nie wiesz a usilujesz zablysnac.
>Oczywiscie nie wiesz kto odszedl od zespolu MOSAIC aby robic pieniadze
>i kto mial jakies 90% rynku.

1. Skoro 90% rynku to nie jest to monopol.
2. To jednak MOSAIC (a nie Netscape) byl monopolem?

>Do Polski ze swiata daleko ale moglbys chociaz
>troche poczytac.

Widocznie masz blade pojecie o Internecie...

>Radku to nie www to news.
>Co do tego ma browser?

Pisales o calych pakietach, no to masz bledy w tych pakietach.
Browser M$ tez zreszta slabo radzi sobie z polskimi znakami...

>UPS to United Parcel Service.
>Roznosza paczki Radku... ja tez nie moglem sie powstrzymac.

ups != UPS (chyba, ze jestes urudzonym windziarzem)

PS. Jednak to ten Niemiec... ;)

>Sprawdz na www.netscape.com i przepros.
>I zaplac w koncu.

Masz 3.0, ktora z pewnoscia jest bezplatna.

>Poczekamy na wyrok.

Juz niejedn byl. Zapoznaj sie z sankcjami.

Do Siego...
Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --