Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 18:27:02 MET

Dnia Wed, 31 Dec 1997 11:06:17 GMT, dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(Marcin Fal) napisał:

>Jak się zastanowić to nie wiadomo co ma większe wymagania.
>U mnie MSIE 4, chodzą sprawniej niż NC 4.
>
>K5 90, 16 MB Ram.
>
>Marcin

A jak się to ma do MSIE 3.02 ? Aktywny pulpit, kanały, to dla mnie
niepotrzebne bajery. Natomiast dwukrotne zwiększenie czasu ładowania i
niestabilność (program wykonał ...) zupełnie dyskwalifikuje taką
aplikację. NC 4 także robił mi zwisy i dlatego zostaję przy IE
3.02pl.
K5 100, 16MB RAM.

Jacek

Jacek Kolodziejczyk