Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: slawek (sd000001_at_polbox.com)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 11:09:53 MET

Radoslaw Poplawski wrote in message <34ac74f3.1870977_at_news.icm.edu.pl>...

>Nie bylo zadnym monopolem. Poniewaz znam Ciebie to wierze, ze sie nie
>orientujesz jakie przegladarki byly w tym czasie obecne (a ile bylo
naprawde
>konkurencyjnych).

Jak zwykle nic nie wiesz a usilujesz zablysnac.
Oczywiscie nie wiesz kto odszedl od zespolu MOSAIC aby robic pieniadze
i kto mial jakies 90% rynku. Do Polski ze swiata daleko ale moglbys chociaz
troche poczytac.

>Np. Twoj nie potrafi przeniesc poprawnie subjectu...

Radku to nie www to news.
Co do tego ma browser?

>Czy to ten Niemiec? :> (ups, nie moglem sie powstrzymac :) )

UPS to United Parcel Service.
Roznosza paczki Radku... ja tez nie moglem sie powstrzymac.

>Wyobraz sobie, ze Netscape uzywane do celow niekomercyjnych jest bezplatne.
>Wierze, ze nie wiedziales.

Sprawdz na www.netscape.com i przepros.
I zaplac w koncu.

>No coz, grozenie to znana (i zaskarzona) metoda dzialania Microsoftu. Mozna
>poczytac w serwisach informacyjnych (moze kol. Slawek troche Ci podrzuci).

Poczekamy na wyrok.

Slawek
Sluchaj Radia Na Internecie:
http://free.polbox.pl/r/realaud