Dosyc ciekawe pisemko from OkoNet

Autor: Futszak (mars_at_freekki.net.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 00:30:19 MET

Poniewaz moje poszukiwania mozliwosci zalozenia w pelni UNIX-owego konta w
Sieci spelzly na niczym, skorzystalem z kont jakie oferuje firma OkoNet.
Otrzymalem od nich pisemko w ktorym zostalem zaskoczony tym, ze jestem
zobowiazany do umieszczenia bannera reklamowego okonet-u na swojej stronie.
Tutaj dla mnie to jest niespodzianka, bo za stronach www kiedy zakladalem
konto nie znalazlem tej informacji :(
Malo tego zostalem tam ostrzezony ze moze zostac zablokowane moje konto w
jakichs tam okreslonh przypadkach, czyli krotko mowiac nie dosc ze konto
platne, to sie jeszcze wpierdzielaja :(
Co Wy sadzicie o tym i czy macie jakiegos dostawce Internetu u ktorego
moglbym wreszie nie bedac obdzieranym ze skory zalozyc wlasna strone www w
ktora by mi nikt nie ingerowa ???

futszak