Re: Dosyc ciekawe pisemko from OkoNet

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 15:33:53 MET

Witam

>Otrzymalem od nich pisemko w ktorym zostalem zaskoczony tym, ze jestem
>zobowiazany do umieszczenia bannera reklamowego okonet-u na swojej stronie.
>Tutaj dla mnie to jest niespodzianka, bo za stronach www kiedy zakladalem
>konto nie znalazlem tej informacji :(

Nic tylko wypadałoby przedstawić im swoje pisemko: W związku z chęcią
umieszczenia na MOJEJ stronie reklamy prosiłbym o wniesienie stosownej
opłaty.
Swoją drogą ciekawe do czego by się w pierwszej chwili przyczepili czy do
"mojej" czy do "opłaty"
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==