USRobotic (moze ciut off topic)

Autor: Futszak (mars_at_freekki.net.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 00:30:22 MET

Mam takie male pytanko odnosnie ww modemu.
Na dniach stanie u mnie w domu modem USRobotic Sportster flash.
Jak sie dowiedzialem od firmy 3com ten modem jest w trakcie
przeprowadzanych badan homologayjnych a wiec z punktu widzenia prawnego
tego modemu uzywa nie moge.
Obiecali ze w ciagu miesiaca homologaja zostanie juz zrobiona i mi
dostarzona.
Czy ktos w Wasz mial juz kiedys do czynienia z badaniami homolgacyjnymi
tych modemow i czy miesiac mowiany przez niech nie oznacza przypadkiem pol
roku w rzeczywistosci.

futszak