Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 00:33:39 MET

"Grzegorz Ciaglo" <sinc_at_kki.net.pl> wrote:

>Mysle, ze to sie nieco zmieni z nadejsciem nowych_innych rozwiazan
>sprzetowych (vide NC Java czy phone_hand_net_PC)

... co daj Boże, Amen ! Ale pomimo mojego wrodzonego ostrożnego
optymizmu za bardzo w to nie wierzę ... Ingerencja i monopolizacjia
wszystkiego co się da przez Małomiekkiego posuwa się już trochę za
daleko, a i teraz rozwiązania sprzętowe są przecież "Microsoft Windows
ready" , czy jakoś tak .... ( a może "Microsoft ready" :-)))

>Jeszcze mamy Linux

Niestety nie wszyscy możemy pozwolić sobie na taki luksus. Czemu ? W
moim na przykład przypadku dlatego, że przeważnie zawsze
specjalistyczne oprogramowanie jest dla DOS/Windows i tego nie
przeskoczę. A jest to wynik popularności Microsoftu i jego produkcji

>A poza tym to z tym wyborem bywa roznie jest np 200 typow obuwia w sklepie
>ale z tego co ci sie podoba to sa tylko numery 46,5
>lub gdy masz do wyboru 5 ksiazek nt. pl.com.pecet to latwo znajdziesz cos
>dla siebie ale jak zobaczysz ich 20 to pewnie wyjdziesz z pustymi rekami

No tak, ale przynajmniej jak już coś kupię, to nie mam tej nieznośnej
świadomości, że kupiłem to bo nic innego nie było. A ja zawsze lubię
powertować w różnych książkach, porównać, wybrać ulubionego autora,
nie bez znaczenia jest cena. Przecież nikt nie twierdzi, że wybór jest
sprawą łatwą. WRĘCZ PRZECIWNIE. Ale _wolny_ wybór jest konieczny
(imho), bo zmusza do działania (myślenia). Brak wyboru już
przerabiali (śmy)/(nasi rodzice) w przeszłości ...

Pozdrawiam
mj

Michal Jarski, Gdansk
jarski_at_rubikon.net.pl