Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 00:35:13 MET

"Jaroslaw Lis" <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>Nie ty jeden. Na pocieszenie mozemy sobie zostawic jedynie, ze jak nowy
>produkt bedzie gorszy od starszego, to mozemy za nowy nie zaplacic, i firma
>mniej zarobi :-) Dlugo tak sie co prawda nie da pociagnac.
>No i jeszcze mozemy support denerwowac ciaglymi pytaniami.

A co zrobisz jak _wszyscy_, no może wszyscy przejdą na ten "nowszy" i
zapewne lepszy program, a ten Twój stary nie będzie posiadał jakiejś
tam opcji z pewnością obecnie niezbędnej, albo co gorsza stary program
stanie się po prostu niekompatybilny ? Zostaniesz przy nim ? Na pewno
nie. I o to właśnie chodzi.
A denerwowanie supportu, to bardzo nieładne, bo przecież siedzą tam
Bogu Ducha Winni ludzie ...

>I slusznie robia [slusznie ze daja MSIE, nieslusznie ze nie daja netszkapy].
>Nie kazdy ma nielimitowany dostep do internetu, i bardzo dobrze ze dlugie
>pliki przychodza z czasopismami. Jest, ze sie tak wyraze "spoleczne
>zapotrzebowanie" na te pliki.
>Szkoda ze nie ma na inne...

Znam to niestety z autopsji, sam kupuję prasę+CD po to by się nie
stresować możliwością (lub jej brakiem) ściągnięcia tego i owego z
jakiegoś tam serwera. Zawsze trafia się coś na takim CD, za co warto
zapłacić te pare PLN więcej niż za zwykłą gazetę. A ile później zabawy
z takim cudem na długie zimowe wieczory :-))))
Wracając natomiast do MISIów to to jest jak z tym kawałem ( znacie ?
tak ? to posłuchajcie ....). Co wezmę jakiś nowy CD do ręki, to prawie
mogę się założyć, że znajdzie się na nim napis w stylu "nowość - MISIE
- wersja ....", "już dziś ! Final version MSIE ...", albo "super
gratka dla .... wersja finalna ..." "nowość..." "... rewelacyjnych
MSIE .... ". Przepraszam za obsceniczność, ale chce mi się wymiotować
na ten widok :-(

Pozdrawiam
mj

Michal Jarski, Gdansk