Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 23:59:25 MET

On Tue, 30 Dec 1997 13:19:24 -0500, "slawek" <sd000001_at_polbox.com> wrote:

>Ja wiem. Netscape bardzo dlusgo bylo MONOPOLEM i dopiero wejscie MS na scene
>zmienilo to.

Nie bylo zadnym monopolem. Poniewaz znam Ciebie to wierze, ze sie nie
orientujesz jakie przegladarki byly w tym czasie obecne (a ile bylo naprawde
konkurencyjnych).

>Dzieki temu mamy coraz lepsze browsery.

Np. Twoj nie potrafi przeniesc poprawnie subjectu...

[...]
>A moj sasiad, tez chyba madry, twierdzi inaczej i co z tego?

Czy to ten Niemiec? :> (ups, nie moglem sie powstrzymac :) )

>Bo MSIE jest za darmo a Netscape to cos $40?
>Oczywiscie nikt nie namawia do kradzenia NETSCAPE i nieplacenia po okresie
>"demo"
>Obudz sie. Netscape kosztuje pieniadze. To ze wiekoszsc je kradnie nie
>placac,
>nic nie zmienia.

Wyobraz sobie, ze Netscape uzywane do celow niekomercyjnych jest bezplatne.
Wierze, ze nie wiedziales.

No coz, grozenie to znana (i zaskarzona) metoda dzialania Microsoftu. Mozna
poczytac w serwisach informacyjnych (moze kol. Slawek troche Ci podrzuci).

Do Siego Roku.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --