Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 22:26:03 MET

At 18:48 12-31-97 +0100, you wrote:

>A znasz definicje monopolu?

  czekam na definicje,
  na razie to w twoich listach widze tylko glupie zaczepki

>Nestcape posiadalo nie 60% a 90% rynku i bylo MONOPOLEM.
>Panowie ktorzy robili MOSAIC zrobili NETSCAPE dla forsy.

  A panowie w M$ to poco robili ?
  Moze ich rzad sponsoruje. ?
  Moze sa w strefie budzetowej ?

>----------------------------------

  a ta dluga kreska to po kiego grzyba ?
  czy tym nadrabiasz to czego nie masz do powiedzenia ?

>Slawek
>Sluchaj Radia Na Internecie:
>http://free.polbox.pl/r/realaud

  Acha przez telefon i modem; daj se spokoj.

  No i zaplac za abonament radiowy jak chcesz sluchac.
  Zdaje sie ze jestes legalista.

--
Romek
______   Pecetologia to nauka doswiadczalna   ______