Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 31 Dec 1997 - 08:37:05 MET

On 1997-12-29 msokol_at_polbox.pl said:
>Dariusz Zmokly wrote:
>-=[ciach]=-
>plyta posiada. tez tak sadzilem majac plyty: shuttle, soyo i kilka

Przedmowca ma racje :-)) "jakas" niezawodnosc posiada
ale w zyciu bym nie ryzykowal tych 300zlotych jesli
mialaby to byc plyta np. na: MDOS'owego HOST'a badz
serwer NetWare ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive