Re: Ducmeter = NETMETER

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 19:39:16 MET

On Mon, 29 Dec 1997 10:23:56 +0100, "Leon Hayder" <leohay_at_pr.onet.pl>
wrote:

>Witam !
>Napisałem list do autora programu "Ducmeter" i przysłał mi najnowszą wersję
>programu która teraz nazywa się "NetMeter" jest wg mnie rewelacyjny bo pod
>wykresem cały czas pokazuje szybkość odbioru i wysyłania dlatego nie
>potrzeba już stawiać myszy na wykresie.
>Wysłałem go na grupę pl.comp.os.win95 jako załącznik

Znaczy sie, netykiety nie czytales, _absolutnie_ niedopuszczalne jest
wysylanie plikow na grupy bez "binaries" w nazwie...
Jesli naprawde masz cos ciekawego, to warto umiescic to na stronie
www, jesli takowej nie posiadasz - oferowac za posrednictwem poczty,
na priv, ale _nigdy_ na grupe...
Jesli nie masz ochoty wysylac tego samego 100 razy roznym ludziom, to
mozesz zadeklarowac, ze przyjmiesz zgloszenia i wysylasz hurtowo
_raz_, jak sie ktos nie zalapie, to trudno...
Jeszcze lepsza praktyka jest (jesli to mozliwe) podawanie linkow do
programow, ktore Ci sie spodobaly - kto chce, ten sciagnie...
Poza tym wysylanie programow jest bezsensowne - posty i tak sa z nich
czyszczone - Twoj program w poscie pozostanie dopoki nie trafi na
niego automat i nie skasuje...
Nie traktuj tego jako zlosliosci, tylko jako rade...
Pozdrawiam

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl