Re: Podsumowanie: Gwarancja na HDD

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 21:28:52 MET

Dnia 28 Dec 1997 00:12:46 GMT, "Piotr Przyłucki"
<piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>Czy mam rozumiec, ze ten Seagate, ktorego mi wciskal jako
>naprawionego Caviara byl wlasnie towarem rownorzednym ?
>Caviar mial pojemnosc 1,3 GB a Seagate 1,2 GB. To juz
>chyba nie jest towar rownorzedny.
>Ale przemilczmy te drobne 100 MB. Czy gdy padnie mi
>dysk, to facet moze mi dac byle gowno o takiej samej
>pojemnosci ? Ogladalem tego Seagate'a, ktorego
>chcial mi wcisnac i wiem, ze na 100 % nie byl to nowy dysk.
>Poza tym czy bylo z jego strony w porzadku, ze chcial mi dac
>za tego Medalista tyle gwarancji ile zostalo mi z Caviara ?
co to za sklep??? powinien ci oddać różnicę cenową, dać NOWY dysk i
cały rok gwarancji (albo więcej). IMHO.
>Piotr Przyłucki /_)/

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.