Re: Da zasmiecaczy list dyskusyjnych....

Autor: Jacek Duma (dumaj_at_onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 09:55:18 MET

Moim zdaniem to tacy ludzie poprostu nie szanuja czasu swojego i czyjegos
a przecierz wiekszosc ludzi pracuje na modemach i to oni zostawiaja swoje
pieniadze w Tele komunie za bzdury wypisywane przez nudzacych sie <BIP>
a jak korzystaja z lacz dzierzawionych to nie musza tego wszystkim
pokazywac.

PozdrOFFka

Jacek Duma
filip_at_onet.pl http://student.uci.agh.edu.pl/~duma
OPTIMUS NET ul.Wielopole 1 tel. (0-12) 421 84 02