Re: Podsumowanie: Gwarancja na HDD

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 15:32:22 MET

Dnia 26 Dec 1997 23:24:43 GMT, "Piotr Przyłucki"
<piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>Obawiam sie jednak tej reklamacji. Poniewaz ta czkawka nie wiaze sie
>z jakimis konkretnymi miejscami na dysku (w takim przypadku juz dawno
spróbuj dobrze docisnąć zasilanie do dysku, może spróbuj jakąś taśmą
klejącą, żeby dobrze się trzymało. Miałem kiedyś to samo z Caviarem
1.6 i dociśnięcie pomogło.
>bym je sobie zamarkowal jako bad sectors) i wystepuje mimo wszystko
>nie za czesto, wiec nie jestem pewnien czy akurat bede mial okazje im
>to zaprezentowac. Co w takiej sytuacji zrobic ? Co mam mowic, jezeli
>nie beda chcieli mi przyjac reklamacji ? Czym ich straszyc ?
>Nie jestem teraz przycisniety brakiem sprzetu wiec gdyby cos to moge
>powalczyc (gwarancja jest do kwietnia).
> Piotr Przylucki

Daniel Fenert mailto:fenert_at_friko.onet.pl
A man with only the humblest of means
will cling to life like a leech on a pig’s ass.
But a man with nothing cannot know fear.