Re: Podsumowanie: Gwarancja na HDD

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 01:12:46 MET

> Zadnej - maja Ci towar naprawic, wymienic na rownorzedny, lub
> zwrocic kwote zaplacona. Jeszcze jest szansa ze mozesz dochodzic praw
> z tytulu rekojmii [o ile towar mial wady ukryte] - wtedy
> masz prawo sie domagac niezwlocznej wymiany na wolny od wad lub zwrotu
> gotowki [do wyboru sprzedawcy]. Tyle ze uslyszalbys "tasma gwarancyjna
> uszkodzona" ...

Czy mam rozumiec, ze ten Seagate, ktorego mi wciskal jako
naprawionego Caviara byl wlasnie towarem rownorzednym ?
Caviar mial pojemnosc 1,3 GB a Seagate 1,2 GB. To juz
chyba nie jest towar rownorzedny.
Ale przemilczmy te drobne 100 MB. Czy gdy padnie mi
dysk, to facet moze mi dac byle gowno o takiej samej
pojemnosci ? Ogladalem tego Seagate'a, ktorego
chcial mi wcisnac i wiem, ze na 100 % nie byl to nowy dysk.
Poza tym czy bylo z jego strony w porzadku, ze chcial mi dac
za tego Medalista tyle gwarancji ile zostalo mi z Caviara ?

Piotr Przyłucki /_)/
_______________/(_/ zeus_at_polsl.gliwice.pl