Jaki filtr na monitor?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sat 27 Dec 1997 - 23:52:26 MET

Rico wrote:

 R> Chciałbym w najbliższym czasie zakupić filtr na monitor i potrzebuję
 R> porady.
 R> Jaki filtr wybrać?

Żaden.

 R> Na co zwracać uwagę?

Na to, żeby co 3 godziny robić sobie przerwę w siedzeniu przed monitorem. Co
najmniej 15 minutową,

 R> Doszły do mnie słuchy, że jedynie filtry Polaroid tak naprawdę
 R> dzaiłają i nie są tylko gadżetem,

Wiele filtrów działa, ale i tak są tylko gadżetem, ponieważ ich działanie
bardzo szybko zamienia się w przeszkadzanie. Parę razy dziabniesz w niego
tłustym paluchem, potem go zniszczysz czyszcząc (i tutaj bywają różnice między
filtrami - jedne wytrzymują do pierwszego czyszczenia, inne dłużej - powiedzmy
do piątego).

 R> ale nie za bardzo chce mi się w to wierzyć.
 R> Zwłaszcza, że Polaroid Universal kosztuje grubo ponad 300 PLN....

Lepiej to wydać na dodatkowe 32 MB RAMy...

 R> Co radzicie?

j.w. Dodatkowo: prawidłowo oświetlić sobie stanowisko pracy i nie przemęczać
oczu.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl