Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 12:54:07 MET

Dziękuję za pomoc ..
A oto punkt z gwarancji firmy Speed Computer (DynaTec Group
International)

[...]
"2. Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwaracji będą bezpłatnie
usunięte lub - w razie potrzeby - nastąpi wymiana niesprawnego
elementu na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty
dostarczenia sprzętu do naprawy. W przypadku konieczności wymiany
całych podzespołów, lub naprawy u producenta termin ten może ulec
przedłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia elementów zastępczych,
lub transportu do producenta i z powrotem "

O ile mi wiadomo napędów CD-ROM się nie naprawia - bo jest to nie
opłacalne!! Pracowałem przez wakacje w serwisie komputerowym i
wszystkie wadliwe cd-romy wymienialiśmy na nowe lub innego producenta.

Dzwoniłem do tej firmy w poniedziałek - ale pani która odebrała
poinformowała mnie że napędy jadą do Niemiec i tam są naprawiane -
wierzyć mi się nie chce - samochodem raczej im by się nie opłacało - a
poczta za droga - tylko duże firmy mogą sobie na taki luksus pozwolić.

A jeśli pani w poniedziałek poinformuje mnie że napęd jest w Niemczech
i jest aktualnie naprawiany - mam w to uwierzyć? Co mogę jej
odpowiedzieć wtedy? Przypominam ze w ten poniedziałek upływają 2
tygodnie od złorzenia rklamacji w firmie.

I co dalej?