Problem z CD-ROM'em

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 23:04:39 MET

Mam napęd Philipsa x10 - obecnie w "naprawie" - problem był taki - nie
czytał płyt audio i czasami z danymi - nawet nowe świerzo wyjęte z
pudełka!!
Przeczytałem w liście Hieronima Ratajczaka z dnia 23.12.97 (z grupy
pl.comp.pecet) ze miał podobne problemy co ja - czyli jest to wada
wrodzona.
Jak udowodnieć że jest to wina CD'romu a nie płyt? Chce go wymienić na
inny model (innego producenta) a nie mam ochoty urzerać się z
servisem. Może ktoś podpowiedzieć? W poniedziałek mija temin w jakim
mieli go naprawić (CD-ROM oczywiście)
Jakieś pomysły?

--
Michał Piotrkowicz