Re: Da zasmiecaczy list dyskusyjnych....

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 10:57:29 MET

Nick schrieb in Nachricht <01bd11d6$d71b3540$LocalHost_at_default>...
>Witam !
>Jak ogolnie wiadomo nie ma glupich pytan,sa tylko glupie odpowiedzi.
>Kiedy czasami zaczne czytac sciagniete posty to krew nagla mnie
zalewa!
>Okolo 20% odpowiedzi na roznorakie pytania zadawane na grupie to
odpowiedzi
>albo drwiace z niewiedzy pytajacych (ktorzy przeciez NIE musza
wiedziec
>wszystkiego o wszystkim),albo idiotyzmy typu :
>pytanie : > Chcialem zmienic komputer....(pare detali)......prosze o
>pomoc....
> [...]

Hi NIck,
Internet, całe szczęście, jest dostępny dla wszystkich! Korzystają z
niego ludzie
o różnych stopniach rozwoju umysłowego i kulturalnego. A postawić
filtr na
głupotę, nietolerancję lub lamerstwo niestety się nie da. Więc
pozostaje tylko
dwa wyjścia dla ciebie: nie czytać newsów, albo z tym żyć. I twoja
nadzieja na rok 98
napewno nie spełni się. A więc tylkko spokój może nas uratować.

Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
ICQ UIN 5785926
W imię STRG, ALT i DEL, ENTER