Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: Mariusz Mantel (mantel_at_zeroreklamy.kki.net.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 11:12:18 MET

"Michał Piotrkowicz" <moll47u_at_ic.com.pl> wrote:

>Jak udowodnieć że jest to wina CD'romu a nie płyt? Chce go wymienić na
>inny model (innego producenta) a nie mam ochoty urzerać się z
>servisem. Może ktoś podpowiedzieć? W poniedziałek mija temin w jakim
>mieli go naprawić (CD-ROM oczywiście)

Jezeli gwarancja nie stanowi inaczej - serwis ma 14 dni na naprawe
sprzetu. Jezeli nie upora sie z tym - mozesz odstapic od umowy kupna -
sprzedazy zadajac calej zaplaconej za naped kwoty. Sprzedawca nie ma
prawa Ci odmowic. Najlepiej idz tam ze swiadkiem. Oczywiscie mozesz
sie zgodzic na na propozycje sprzedawcy/serwisu na zamiane na inny
typ/model (za doplata/zwrotem roznicy w cenie).

Ale niestety sadze, ze sie na pewno uporaja w terminie. Zatem
pozostaje Ci sad konsumencki. Jezeli rzeczywiscie naped jest
fabrycznie wadliwy, tzn. nie czyta plytek (oczywista wada) - mozesz
sie domagac rozwiazania umowy z tytulu rekojmi (wady ukryte). I nie ma
znaczenia to, ze jest to cecha wyrobu, jak to sie ladnie nazywa.
Podstawa do uznania Twojej reklamacji bedzie niemozliwosc uzywania
zakupionego sprzetu zgodnie z przeznaczeniem, a nie mozesz go uzywac,
skoro niektorych plytek w ogole nie czyta :)))

Powodzenia!

--
Mariusz