Da zasmiecaczy list dyskusyjnych....

Autor: Nick (nick23_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 15:27:57 MET

Witam !
Jak ogolnie wiadomo nie ma glupich pytan,sa tylko glupie odpowiedzi.
Kiedy czasami zaczne czytac sciagniete posty to krew nagla mnie zalewa!
Okolo 20% odpowiedzi na roznorakie pytania zadawane na grupie to odpowiedzi
albo drwiace z niewiedzy pytajacych (ktorzy przeciez NIE musza wiedziec
wszystkiego o wszystkim),albo idiotyzmy typu :
pytanie : > Chcialem zmienic komputer....(pare detali)......prosze o
pomoc....
odpowiedz > To idz do sklepu .(ew. inne kretynizmy)
Przeciez to jest lekka przesada!
Osoba,ktora zadala to pytanie chciala by dostac odpowiedz na postawione
pytanie a nie wypociny kogos komu sie nudzilo.
Ja rozumiem!.czasami mozna cos takiego poslac na liste zeby sie listowicze
posmiali,ale nie nagminnie.
Nie bede tutaj wymienial konkretnych nazwisk/qsyv,ale kiedy sciagnalem
posty datowane na 12.26.97 i przeczytalem 23(!) posty pochodzace od
jednego autora,bedacymi (w wiekszej czesci) zywym przykladem na to o czym
napisalem powyzej,to wybaczcie ale wymieklem.
Mam nadzieje ze '98 mniej bedzie tego typu listow(czesto duzych rozmiarow)
zawierajacych denne,nic nie wnoszace do tematu odpowiedzi.
pozdrowienia
nick23_at_friko2.onet.pl