Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 00:28:56 MET


On Sat, 27 Dec 1997 10:12:18 GMT, Mariusz Mantel wrote:
>"Michał Piotrkowicz" <moll47u_at_ic.com.pl> wrote:
>>Jak udowodnieć że jest to wina CD'romu a nie płyt? Chce go wymienić na
>>inny model (innego producenta) a nie mam ochoty urzerać się z
>>servisem. Może ktoœ podpowiedzieć? W poniedziałek mija temin w jakim
>>mieli go naprawić (CD-ROM oczywiœcie)
>
>Jezeli gwarancja nie stanowi inaczej - serwis ma 14 dni na naprawe
>sprzetu. [...]
>Jezeli rzeczywiscie naped jest
>fabrycznie wadliwy, tzn. nie czyta plytek (oczywista wada) - mozesz
>sie domagac rozwiazania umowy z tytulu rekojmi (wady ukryte). I nie ma
>znaczenia to, ze jest to cecha wyrobu, jak to sie ladnie nazywa.

Alez ma - jesli sprzedawca tak oswiadczy [isc z pelnoletnim
swiadkiem], to to jest dokladnie "wada ukryta", ktora upowaznia do
skorzystania z rekojmii. A bez takiego oswiadczenia mamy maly problem
- komputer byl od poczatku niesprawny, czy tez ulegl uszkodzeniu...

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:39:08 MET DST