Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 02:52:25 MET
On Fri, 26 Dec 1997 23:04:39 +0100, "Michał Piotrkowicz"
<moll47u_at_ic.com.pl> wrote:
Ciach!
>Jak udowodnieć że jest to wina CD'romu a nie płyt? Chce go wymienić na
>inny model (innego producenta) a nie mam ochoty urzerać się z
>servisem. Może ktoś podpowiedzieć? W poniedziałek mija temin w jakim
>mieli go naprawić (CD-ROM oczywiście)
>Jakieś pomysły?
Jeden b. prosty - pojsc w poniedzialek przed koncem pracy firmy -
mieli Ci naprawic w ciagu "x" czasu i - zaloze sie - nie naprawili,
wiec mozesz _zadac_ wymiany na nowy... Twoja dobra wola, to to, ze
zgodzisz sie (laskawie) na model innego producenta :-)
-- Toczek; UIN:1007443 Toczek_at_kki.net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:39:06 MET DST