Re: ? FIC PA-2012 ?

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 01:54:24 MET

On 23 Dec 1997 05:27:28 GMT, "Marek L. Kozak" <marko_at_mega.com.pl>
wrote:

>Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
><349EB125.984C53DB_at_kki.net.pl>...
>Szczerze powiem nie sprawdzałem. Była tu na początku grudnia dyskusja o
>płytach z 83MHz i ktoś wspomniał tam o PA2012. Znalazłem firmę w
>Warszawie, która ma takie płyty to zapytam.

>Widzę, że też nadajesz z Wawy - znasz kogoś kto je sprzedaje ? Zawsze to
>lepiej jak można zapytać w kilku źródłach.
C2000, jest tam paru przytomnych ludzi (w serwisie, "product manager
jest _do_konca_roku_ na urlopie), ktorzy cokolwiek ja znaja...

>W/g ich cennika - 682,49 PLN. Nie wiem, która to wersja ale płyty "właśnie
>przybyły" - może to już ta nowa wersja.
Mow kto - choruje na ta plyte prywatnie, C2000 ma ja w cennikach od
poltora miesiaca, ale nie wiadomo, kiedy przyjdzie...

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl