Re: ? FIC PA-2012 ?

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 22:43:33 MET

Toczek <Toczek_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<34a8579e.3550081_at_news.tpsa.pl>...
> C2000, jest tam paru przytomnych ludzi (w serwisie, "product manager
> jest _do_konca_roku_ na urlopie), ktorzy cokolwiek ja znaja...
Koniec roku nie długo - może warto zaczekać, zwłaszcza że piszesz, że
człowiek jest przytomny :-)

> Mow kto - choruje na ta plyte prywatnie, C2000 ma ja w cennikach od
> poltora miesiaca, ale nie wiadomo, kiedy przyjdzie...
Proszę bardzo: firma nazywa się DIETEL, mają Internet ale z niego nie
korzystają (!?) więc podaję telefon 6652175.
W/g ostatnich danych (23 grudnia) płyty jednak nie mają. Może będzie w
najbliższych dniach, ale to samo słyszałem już wcześniej. Cena już też się
zmieniła i wcale nie wiadomo czy tak pozostanie (ok.720 PLN). Ogólnie nie
brzmi to zbyt wiarygodnie.

--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak