Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 01:54:14 MET

On Tue, 23 Dec 1997 13:18:05 -0800, "R. S." <ditrskor_at_pbg.pl> wrote:

CiachCiach!
>Ilekroc widze DJ ze zredukowana "dla ulatwienia obslugi" liczba
>klawiszy i lampek - szlag mnie trafia. Zajrzyjcie do opisu lampek
>- gorna mruga, dolna swieci, obie mrugaja, dolna mruga, gorna
>zgaszona... wrrrr!
>Dawniej zapalala sie lampka pod napisem "paper out" i mozna bylo
>babie mazakiem napisac (brak polskich wersji) co to jest.
>Podobnie z guzikami.
A ja sie dzisiaj zabawilem w Swietego [mikolaja] sam dla siebie i
wyobraz sobie moje zdziwienie, gdy pewna Pani slodkim glosem oznajmila
mi w pewnym momencie: "Prosze wlozyc papier" :-)))
Chodzi _oczywiscie_ o Lexmarka 2050 :-)))
Ale masz racje - zanabylem ta drukarke, bo mialem dobre doswiadczenia
z 2070 i bardzo sie zmartwilem, ze zredukowali ilosc przyciskow o
jeden (do jednego - on/off:)
Pozdrawiam

--
Toczek; UIN:1007443