Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 22:18:05 MET

Jarek Lis wrote:
[...]
> Ale nawet nie o GDI mi chodzi. Ot, zwykle male ulatwienie ze drukarka
> nie ma czterech przyciskow i pieciu ledow, tylko 2MB "programu
> sterujacego".
Wtrace sie troszeczke off-topic: probowaliscie wypuscic test
na drukrace (celowe) HP DJ 540 ? Naciskamy gorny klawisz 5 razy,
a konczymy naciskajac 7 razy... (czy jakos tak).
Ilekroc widze DJ ze zredukowana "dla ulatwienia obslugi" liczba
klawiszy i lampek - szlag mnie trafia. Zajrzyjcie do opisu lampek
- gorna mruga, dolna swieci, obie mrugaja, dolna mruga, gorna
zgaszona... wrrrr!
Dawniej zapalala sie lampka pod napisem "paper out" i mozna bylo
babie mazakiem napisac (brak polskich wersji) co to jest.
Podobnie z guzikami.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl