Re: Drukarki HP - ostrzezenie

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 01:31:49 MET

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> writes:

> Ale nawet nie o GDI mi chodzi. Ot, zwykle male ulatwienie ze drukarka
> nie ma czterech przyciskow i pieciu ledow, tylko 2MB "programu
> sterujacego". Poki da sie ja ciagle obsluzyc jak normalna drukarke,
> to pol biedy.

Wlasnie. Chociaz to "nacisnij przycisk X raz a nastepnie B 11 razy"
jest nieco denerwujace.

[np. ghostscripty]
> Tylko ze nowej drukareczki 2400dpi nie maja w spisie :-)

Takiej rzeczywiscie nie maja, ale i ja nie mam takiej potrzeby.
Ale juz takie starsze DJ600/660C itp maja, i pewnie foto kity tez beda
miec. Oczywiscie, zawsze pozniej niz producent, ale moze to wystarczy :)

--
Krzysztof Halasa