Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 22:44:48 MET

Tristan Alder <smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<349ce39b.1828608_at_news.icm.edu.pl>...

> Ciekawe, bo ja zaobserwowalem cale hektary zmian i ulepszen.

Tak, do 1993 - pozniej to juz tylko przejadanie poprzedniego.

> np. kina, teatry, firmy kulturalne itp. Gdziez by tak "europejczykom"
> potrzebna byla kultura. Z gazrurka na miasto wyskoczyc, mafie
> zalozyc... to jest Europa... :-(
Kina etc. poupadaly, bo po prostu ludzie do nich nie chcieli chodzic.
Taraz jednak buduja w W-wie wielkaie duplexy i to nie za moje podatki, ale
za wlasne pieniadze !

> As sie doczepil. Rzeklem kiedys o kopalniach i hutach? Ale nie mozna
> tworzyc co drugi dom firmy dwuosobowej "Ja i zona"

A wiesz, ze np. Wlochy, Hiszpania na tym zbudowaly swoja potege gospodarcza
!
Zreszta tego rodzaju firm jest u nas ciagle za malo, mniej niz u sasiadow.

> Nie SLD, ale rynek to zweryfikowal. SLD tylko wprowadzilo normalny
> rynek.
Tak rynek wiekszych lapowek.
> Akurat jakbys Wacpan nie wiedzial - w Ameryce sa tylko dwie liczace
> sie w parlamenciee partie, a w sumie ich chyba jest moze ze trzy w
> calym kraju...
Partii jest tam od groma ( swego czasu byla nawet komunistyczna ), a ze w
calym karaju ogolnie
licza sie 2-3, to po prostu normalny rozwoj, a nie sztuczne ograniczenia. U
nas tez wszystko idzie w tym kierunku. W Niemczech jescze w latach 60-tych
w parlamencie bylo parti chyba z kilanascie, teraz podajze 4.
> Juz za czasow SLD. Ja pisalem o czasach "balcerowiczowskich".
A to tak "hop" z kapelusza wyskoczylo. Nie uwazasz, ze zaprocentowaly
reformy Balcerowicza ?
Bledy SLD tez jeszcze sie nam pokaza..

> Ale, dziubdzius, trza tym firmom zapewnic pole do dzialania. Ciekawe
         ^^^^^^^^^^^^^^ ????????

> dlaczego nie przyszly za czasow "balcerowiczowskich"

Wtedy zaczely np. w Warszawie - pozniej poszly na prowincje. Powazne firmy
zaczely przygotowywac sie do takiergo czegos kilka lat wczesniej.

> To sa oszczerstwa niczym nieudowodnione. Gdyby to bylo udowodnione, to
> by poszli pod sad. Ja powiem, ze Mazowiecki to szpieg z Mosadu. I co?
> AWS nie miala jak pokonac SLD to oszczerstwa rzucali.
Taak :
- Oleksy nie chlal wody z rosyjskim szpiegiem ?
- Sekula nie rozbil przekretow ?
- Kwasniewski nie krecil z Polisa ?
- Miller nie zlamal prawa w zwiazku z pozyczka z Moskwy ?
- Jaskiernia nie blaznil polskiego wymaru sparwiedliwosci ?
- za czyje pieniadze zalozono NIE ?

--
jacek