Re: CD z Chipa 1/98

Autor: Hieronim Ratajczak (rataj_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 12:30:35 MET

Mariusz Skinzdier (jazz_at_polbox.com) wrote:
: Czy ktos ma problemy z tym CD,bo mi nie chce dzialac.

Co konkretnie nie chce dzialac?
U mnie np. (mam Philips x10) czasami plyty CHIP-a w ogole nie chca sie w
napedzie rozkrecic - doslownie slychac pli pli pli (trudno to przekazac
piszac) i nawet lampka sie nie zapala.
Nie wiem czemu, moze to przypadek, ale u mnie pomoga wlozenie lepszej plyty,
poczytanie z niej troche i wymiana na ta z CHIP-a. Albo po prostu
cierpliwosc - wlozylem kiedys taka oporna i nic, robie sobie cos dalej. Po
15 min sama sie rozkrecila.
Pisalem nawet do nich (redakcji CHIP-a) w tej sprawie, odpisali, ze owszem
maja takie sygnaly z problemami na szybkich czytnikach, ale nie wiedza, co
jest ich przyczyna.

Powodzenia, Piotr