Re: CD z Chipa 1/98

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 23:01:48 MET

Mam taki sam napęd Philipsa x10 - obecnie w "naprawie" - problem był
taki - nie czytał płyt audio i czasami z danymi - nawet nowe świerzo
wyjęte z pudełka!!
Czy masz podobne problemy do mnie? - jak udowodnieć że jest to wina
CD'romu a nie płyt? Chce go wymienić na inny model (innego producenta)
a nie mam ochoty urzerać się z servisem. Może ktoś podpowiedzieć? W
poniedziałek mija temin w jakim mieli go naprawić (CD-ROM oczywiście)
Jakieś pomysły?

<67o7cr$bf4$1_at_flis.man.torun.pl>...