Re: Dla specow od dyskow

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 10:21:25 MET

adriand_at_friko.onet.pl (Adrian) writes:

> wstal .Jak wystartowalem z dyskietki na moim dysku C: (w95) niestety
> widac bylo tylko jakies smieci. Partycja pozostala aktywna , zostal
> FAT32 , NDD 2.0 for W95 (dosowy) poinformaowal o bledach w tablicy FAT
> i zasugerowal uzycie drugiej kopi , co tez zrobilem lecz niestety nic
> to nie zmienilo. Wiec mam nastepujacy problem: jak odzyskac dane jesli
> uszkodzona jet tablica alokacji (jedna i druga) , fizycznie dane na
> dysku sa , pod diskeditorem widac cos na dysku tylko jak sie do tego
> dostac?
> adriand_at_friko.onet.pl

sprobuj zabootowac z dyskietki MS-DOS 7.0
uzyc diskedit'a z NU 2.0 for win95 do
skopiowania tablic FAT z dysku twardego na dyskietke(i)
potem wyzeruj tablice FAT
a nastepnie unformat (tez z pakietu nu 2.0)
pomoze jesli w miare czesto robiles defragmentacje

w przeciwnym przypadku trzeba recznie wydlubywac pliki
co jest bardzo czasochlonne (i kosztowne)

--
Kamil Konieczny
kkoniec_at_mks.com.pl