Re: co grzeje procesor?

Autor: Rafal Piskozub (rafi_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 10:51:46 MET

andrad <andrad_at_tamcotec.com> wrote:
> [...]

Ja osobiscie przez przeoczenie do mojej 486 wlozylem procka obroconego wokol
osi o 180 stopni. Po wlaczeniu diody na obudowie zaczely migac (dyskoteka
jak to nazwal kumpel , ktory temu sie przygladal). Szybko wylaczylem sprzet
i nie doznal on zadnego uszczerpku na zdrowiu.

--
                 rafi_at_zeus.polsl.gliwice.pl     (Gliwice)
                           (woj.Katowickie)