Dla specow od dyskow

Autor: Adrian (adriand_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 23:56:20 MET

        Zaczelo sie tak:
Podlaczylem drugi dysk do mojego pecetka (na pierwszym zainstalowane
win95osr2 na FAT32)i zachcialo mi sie zainstalowac na nim NT 50 Beta1
. Podczas instalacji wszystko przebiegalo normalnie az do chwili
ponownego uruchomienia systemu , i w tym momencie system juz nie
wstal .Jak wystartowalem z dyskietki na moim dysku C: (w95) niestety
widac bylo tylko jakies smieci. Partycja pozostala aktywna , zostal
FAT32 , NDD 2.0 for W95 (dosowy) poinformaowal o bledach w tablicy FAT
i zasugerowal uzycie drugiej kopi , co tez zrobilem lecz niestety nic
to nie zmienilo. Wiec mam nastepujacy problem: jak odzyskac dane jesli
uszkodzona jet tablica alokacji (jedna i druga) , fizycznie dane na
dysku sa , pod diskeditorem widac cos na dysku tylko jak sie do tego
dostac?

Adrian
adriand_at_friko.onet.pl