Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 10:16:13 MET

"Zając" <hare_at_friko2.onet.pl> writes:

> Uzupełnienie:
> Mam Windows95 wers.4.00.950 B nowa płyta GVC TX Bios rozpoznaje
> automatycznie dysk jako LBA mode 4

> Próbowałem wszystkie kroki jakie mi proponowaliście - bez zmian zawsze
> wychodzi błąd "Ten dysk zawiera jedną lub więcej kopii zapasowych pliku
> tablicy alokacji FAT .Kopie powinny być identyczne, ale nie są"

w takim razie sprobuj ze starym MS-DOS'em 6.22
(boot z dyskietki 6.22, fdisk, przebootowanie, format C:)
oraz chkdsk.exe zamiast scandisk
i przez jakis dzien testuj go tylko
programikami z dyskietek instalacyjnych DOS'a
(aby wykluczyc wirusa)
np. do znudzenia edit, qbasic, inne ...

--
Kamil Konieczny