Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 09:28:29 MET

On Sat, 20 Dec 1997 22:22:05 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Prawda, ze straszne? Taka niedobra wolnosc gospodarcza. Prawie jak, tfu!, w
>Ameryce! :>

Mylisz wolnosc rynku z rozpasaniem rynku. Sorry, ze nie znam fachowych
okreslen.

>Moze ludzie potrzebowali sklepow? To czemu im tego nie dac?

Mhm. Ludzie potrzebuja takze burdeli i seks-shopow...
Ciekawe dlaczego tego im AWS nie zapewni ;^)

>"Fajnych"? Ciekawe okreslenie na przedsiebiorstwo :) Jakie to fajne
>predsiebiorstwa upadaly? I czemu?

Np. Polskie Nagrania, np. cala masa kin i instytucji kulturalnych.
Ludzie przeszli na konsumpcyjny tryb zycia. "Aby do pierwszego"

>Biznesu? Wszedzie. I jak widac kraje UE raczej na tym dobrze wyszly.

Tak? Masz na zachodzie osiedle domkow i co drugi domek ma jakisz
szyld, a w co trzecim jeden pokoj przerobiono na sklep? Ja jakos tego
nie zauwazylem...

>Hrabio, co wy znowu opowiadacie za dziwoty!

Prawde, sama prawde... Niestety :-(

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony