Re: QuickMenu 2.1 - reklama

Autor: Rafal Stawinski (nospam.rafistaf_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 10:15:53 MET

Robert Hoppe wrote:

> Tristan Alder napisał(a) w wiadomości: <349a39e2.1777492_at_news.icm.edu.pl>...

> Takiej "hały" dawno nie widziałem program na 3MB a robi to samo albo mniej
> co inne jemu podobne ważące po 200-500 kb.
> Jak ktoś chce się uczyć pisania programów to bardzo fajno ale puścić to na
> Usenet i zachwalać ???? przecie na słabej lini trzeba to badziewie ssać
> 30-40 min a efekt =0
>
> RobHop

Facet pierd..lisz jak opazony. Pokaz lepiej co ty napisales. jego
programiki jest bardzo fajny, ja wlasnie wysylam mu te marne 25 zloty.
Jesli ciebie na to nie stac to nie p.... farmazonow tylko zamilcz, jak
nie masz nic do powiedzenia. Program jest za dlugi to prawda, ale w
niczym to nie umniejsza jego przydatnosci. Ty baranku zes go nawet nie
sciagnal tylko zobaczyl ze ma 3 mega i piepszysz glupoty.
Przepraszam za slownictwo ale wk...wiaja mnie tacy idioci.

------
usun "nospam" z mojego adresu.
rafistaf_at_friko.onet.pl (Rafal Stawinski)