Re: QuickMenu 2.1 - reklama

Autor: Robert Hoppe (dziadek_at_ic.com.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 12:41:14 MET

Rafal Stawinski napisał(a) w wiadomości:
<349E2FC9.14874511_at_friko.onet.pl>...
> [...]
<349a39e2.1777492_at_news.icm.edu.pl>...
> [...]
|> |
> [...]
|> |

|------
|usun "nospam" z mojego adresu.
|rafistaf_at_friko.onet.pl (Rafal Stawinski)

Słownictwo rynsztokowe pozostaw dla siebie i swoich najbliższych widać żeś
jeszcze żółtodziób
i nie dorosłeś do towarzystwa Usenetu - bo wg Ciebie kto ma inne zdanie to
m.in. cyt. idiota
a ja po innych odpowiedziach widzę że nie jestem w swojej opinii
odosobniony.
A propo cały program ściągnąłem czego serdecznie żałuję.
Robert Hoppe