Re: QuickMenu 2.1 - reklama

Autor: Mariusz Szepietowski (mariusz.s_at_writeme.com)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 10:39:33 MET

Rafal Stawinski napisał(a) w wiadomoœci:
<349E2FC9.14874511_at_friko.onet.pl>...
> [...]
<349a39e2.1777492_at_news.icm.edu.pl>...

>Facet pierd..lisz jak opazony. Pokaz lepiej co ty napisales. jego
>programiki jest bardzo fajny, ja wlasnie wysylam mu te marne 25 zloty.
>Jesli ciebie na to nie stac to nie p.... farmazonow tylko zamilcz, jak
>nie masz nic do powiedzenia. Program jest za dlugi to prawda, ale w
>niczym to nie umniejsza jego przydatnosci. Ty baranku zes go nawet nie
>sciagnal tylko zobaczyl ze ma 3 mega i piepszysz glupoty.
>Przepraszam za slownictwo ale wk...wiaja mnie tacy idioci.
Nie przepraszaj, tylko nie uzywaj!!!!
Ja program sciagnalem i potwierdzam - JEST BEZNADZIEJNY - to samo robi
TrayIcon - a zuzywa tylko kilkadziesiat kilobajtów zasobów, a nie jak ten
ponad 2 MB.
No i TrayIcon nie zajmuje 3MB!!!!!!!!!
Nastepnym razem nie bron kumpli tylko dlatego, ze ich lubisz, lub lacza was
interesy!

--
Pozdrawiam (nie)serdecznie,
Mariusz Szepietowski