Seagate ST-31720A z TX

Autor: Andrzej Kuśnierz (akandy_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 04:05:19 MET

Cześć

Miesiąc temu zmieniłem płytę na ASUS-a TX97-E, zainstalowałem W95 OSR2
FAT-2(z asus'owskim patchem do TX/W95) i resztę programów na dysku jak w
subject, chodziło o.k. przez ~tydzień, po restarcie albo off/on windows
wstał ale bez dir pulpip i menu start (udało się odzyskać), po paru
dniach przeinstalowałem system i znowu(następnego dnia) padł przy
restarcie w dir windows kosząc parę plików (podniosłem go dzięki ndd,
ale zrobiło się pare bad sektorów), po tym przeczytałem na stronie
seagate, że ten dysk jest niekompatybilny z TX ?? - ale z innymi
objawami,

muszę popracować na tym dysku jeszcze parę dni i proszę o radę:

czy te pady są winą niekompatybilności czy W95(rzecz dzieje się tylko
przy restarcie(off/on) w dir windows)
;czy bad sektory znikną po formatowaniu
;czy dysku szlak nie trafi/ł??

Dzięki i Wesołych Świąt
ak
P.S.odpowiedzi lepiej na priva bo jak mi całkiem padnie dysk...
(czemu ś w netscapie działa tylko z shift+tylda a nie z alt'em)