Re: Seagate ST-31720A z TX

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 14:32:01 MET

Wcześniej już pisałem że nie które dyski Seagate nie pracują z chipem TX a
to ze względy na napięcie zasilające te dyski
niestety nie mam dla ciebi dobrych wiadomości o ile dysk współpracujący z TX
a w kieszące ze stabilizatorem da się jakoś nakłonić do współpracy o tyle że
się go wyjmuje z kieszonki to nie da się naprawić w cudzysłowie dysku który
nie chce się poddać z TX bo należało by zwiększyć napięcie a to nie jest
prostra sprawa polutowania kilku kabelków tylko rozwiązań technicznych tak
jak i w dyskach jak również i na płycie
kedzierski_at_kim.com.pl

<349892EF.2EB68054_at_friko.onet.pl>...