Re: okidata drukarka problem

Autor: Robert Slawinski (rslawins_at_pratt.edu)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 04:05:10 MET

Romuald Zylla wrote:
> Czyli zabrudzony lub porysowany beben.
> Czasami pomaga wziecie odkurzacza i sssanie z roznych
> otworow w drukarce.

wyciagnalem odkurzaczem wszystek toner jaki mi sie wydawalo byl w
bebnie, a nastepnie rozebralem caly beben na atomy. hehe. zebys ty mnie
przy tym widzial. bylo troche dziwnego towaru jak kocie wlosy itp na
walkach podajacych toner. wyczyscilem, zlozylem wszystko do kupy.
zapakowalem nowy toner i niestety to samo. trza bedzie nie jesc przez
dwa miechy i zakupic nowy beben, albo za te sama cene kupic nowa
drukarke.
w kazdym razie dzieki za chec pomocy.<rs>

ps. tylko co mnie niepokoi to dlaczego ten pas jest tylko w jednym
miejscu i tylko na pierwszej stronie. tak sie chyba nie zachowuje zuzyty
lub porysowany beben.