Re: Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 03:45:15 MET

On Wed, 17 Dec 1997 17:10:39 GMT, popej_at_friko.onet6.pl (Andrzej
Popowski) napisał(a):

>Czy to Twoje podstawowe programy, ktore uzywasz na tym komputerze?
>Mysle, ze Drystone i Wheatstone mozesz puszczac calkiem bez HDD i
>swapa. Zbedne elementy nalezy sprzedac, a pieniadze zainwestowac w
>lepszy procesor, wtedy bedzie szybciej :-)
>Tak na serio, Drystone i Wheatstone mierza wydajnosc procesora,
>ewentulanie nieco wplywu ma cache i RAM. Natomiast rady, ktore
>dostajesz na liscie i od Wintune dotycza wydajnosci calego komputera.
>Jezeli uzywasz na tym komputerze czegokolwiek, to zmierz wydajnosc
>tego czegokolwiek. Jezeli rzeczywiscie nie masz zadnego oprogramowania
> [...]

Nie rozumiem, skąd ten sarkazm? Jeśli podejrzewasz, że nie używam
niczego na tym komputerze, to po co zadajesz sobie trud odpowiedzi
(nie na temat zresztą)?
Po proponowanej zmianie uruchomiłem akurat Wintune 95. Wskazał wyniki
gorsze niż przed zmianą. Po prostu zapytałem, dlaczego?

Ps. Wspomniany Wintune wskazał jeszcze, że po zmianie na stały swap
obniżeniu uległa:
- Video speed z 7,7 MP/s na 7,5
- Drive C: Uncached speed z 2 MB/s na 1,9
- RAM Read avg z 258 MB/s na 256

Czy sugerujesz uruchomienie tego testu także bez pamięci i karty
graficznej? Qui asinum non potest, stratum caedit?

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski