Re: Jak podkrecic peceta na Max'a

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 23:34:38 MET

At 18:27 97-12-17 +0100, you wrote:
>Wed, 17 Dec 1997 12:10:22 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek Sitowski)
>piszesz:

>Czy to Twoje podstawowe programy, ktore uzywasz na tym komputerze?
>Mysle, ze Drystone i Wheatstone mozesz puszczac calkiem bez HDD i
>swapa. Zbedne elementy nalezy sprzedac, a pieniadze zainwestowac w
>lepszy procesor, wtedy bedzie szybciej :-)
>
>Tak na serio, Drystone i Wheatstone mierza wydajnosc procesora,
>ewentulanie nieco wplywu ma cache i RAM. Natomiast rady, ktore
>dostajesz na liscie i od Wintune dotycza wydajnosci calego komputera.
> [...]

Ja do testowania komputra uzywam Worda. Jego czas ladowania mowi mi
wszystko. Na sprzecie jak wyzej powinien uruchamiac sie przynajmniej ciut
ponizej 5 sekund przy stalym SWAPie. Zmierz sobie kolego czas ladowania
Worda bez stalego pliku wymiany, a potem zmien jak Ci radza stare mole
dyskowe i powtorz tescik. Bedziesz mile zaskoczony. A na przyszlosc nie
wiez za bardzo testerom: wedlug jednego z nich moj 486 AMD 160 MHz jest 34%
szybszy od P200 MMx.
Mordazy von Trrfyx.