Re: gwarancja na HDD

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 00:40:53 MET

At 10:13 97-12-17 +0100, you wrote:

>Western Digital chyba mocno przegial z ta tasma uszczelniajaca.
>
> Jurand

Tak sie wlasnie zastanawiam co wy ludzie ogryzacie te dyski czy co? Ja mam
WuDeka od roku z okladem, latam z nim w te i wewte, wkrecam, odkrecam,
zakrecam i przekrecam i jeszcze nie mam na tej slawetnej tasmie ani jednej
rysy. Ale tez nie mam kieszeni firmy SQUADAX czy OSRIMUS, tylko gumowego
"kondoma" (serio!), w ktorym ten dysk nosze. Juz wypowiadalem sie na ten
temat, ale dodam jeszcze, ze wedlug mnie samo zarysowanie czy naderwanie
tej uszczelki to troche za malo do uniewaznienia gwarancji... Wszak
otwarcie obudowy dysku byloby mozliwe dopiero po calkowitym zniszczeniu
tejze tasmy. Poza tym na wszystkich waznych nalepkach producent wypisuje
jak wol: "warranty void if removed", a ja wlasnie obejrzalem sobie moje
WuDziszcze i takowego napisu na tasmie nie stwierdzilem. Moze wiec czas
zamejlowac do tech-supportu WD i dowiedziec sie jak to z ta uszczelka jest?

Mordazy.
P.S. Mimo wszystko uwazam, ze z ta gwarancja to jakis przekret.
P.S.2. Troche info na podobny temat mozna znalezc w mojej odp. na "Jaki HDD?".