Re: Pomoc ! K6 Test

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 04:10:30 MET

On 11 Dec 1997 15:54:30 GMT, "Tałajczyk Piotr"
<piotr_ta_at_friko2.onet.pl> wrote:

>kwak
>jest tylko gierka, ktora pokazuje w drastyczny sposob roznice w wydajnosci
>koproca, a czy fpu nie ma zadnego wplywu na szybkosc pracy w najczesciej
>uzywanych aplikacjach???

 Czy wszyscy medrcy mogli by mnie oswiecic co jest tak straszliwie
kalkulowane w kwaku na tym koprocu ? Czy w tle kwak robi kompresje
mp3, raytracing czy moze cos innego ? I niech mi to napisze ktos, kto
wie jak taki engine dziala albo przynajmniej mu sie wydaje, ze wie.

milosz danielewski