Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 04:10:32 MET

>3. CZy to nie Ci sami lub ich pobratymcy jeszcze jako PZPR zadali
>zezwolenia ministerstwa lacznosci by w latach 80-tych moc zalozyc
>sobie antene satelitarna?

 Czemu wszyscy milosnicy Solidarnosci a przeciwnicy SLD wspominaja cos
co bylo 20 lat temu i gowno wszystkich obchodzi ? Odpowiedz na Twoje
pytanie jest prosta - wtedy w Polsce bylo mniej wolnosci niz dzisiaj.

>5.Kiedys trzeba zaczac zbierac pieniadze by moc je dawac.

 ja nic od nikogo nie chce, tylko niech mi nie zabieraja...

>8. Sluchaj no koles: pewnie Ty nie pamietasz, bo byles za maly jak to
>wujkowie Pana Millera, Jaskierni i innych wyprowdzili w pewna
>grudniowa noc czolgi i kazali strzelac do nas. I ja mam uwierzyc, ze
>oni beda szczerze walczyc o "tani dostep do internetu dla kazdego"?
>Zal mi Ciebie, bo masz jeszcze wiele rozczrowan przed soba.

 Wujkowie ? Chyba ci sie z "Wujkiem" pomylilo. Konkretnie ile razy do
ciebie strzelili i ile razy trafili ? W czasach sanacji nie tak
wygladaly pacyfikacje kopalni i nie tylu ludzi zginelo. Zmarlym nalezy
oddac szacunek a nie przywolywac ich w dyskusji o podatkach.

milosz danielewski