Re: Pomoc ! K6 Test

Autor: Łukasz Bromirski (szopen_at_gazeta.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 09:00:20 MET


milosz danielewski wrote:

> Czy wszyscy medrcy mogli by mnie oswiecic co jest tak straszliwie
> kalkulowane w kwaku na tym koprocu ? Czy w tle kwak robi kompresje
> mp3, raytracing czy moze cos innego ? I niech mi to napisze ktos, kto
> wie jak taki engine dziala albo przynajmniej mu sie wydaje, ze wie.

Mędrcem nie jestem, ale wydaje mi sie, zgodnie z zawartością plikówdo gry, że
praktycznie wszystkie obliczenia sa wykonywane na liczbach
z przecinkiem, a dopiero pozniej ewentualnie konwertowane na
calkowite. Wiec fpu przydaje sie, a jakze. Sam bylem zdziwiony
roznica K6/Intel, bo szczerze mowiac K6 bardziej mi sie podoba.
Wiec, nie wchodzac w szczegoly (ktorych nie znam) a'propos engine
gry, mozna powiedziec, ze koproc w grze sie przydaje. Czy slusznie
zrobili z tymi liczbami - cholera ich wie. Ale gierka jest dobra. Szkoda
tylko, ze Id zaczelo isc na latwizne i wypuszczac gry pod
Spowalniacz'95. Przykre to, bo kiedys byli dla mnie wrecz mistrzami
pisania programow(gier) - chodzily prawie na wszystkim i bez
problemow.

Pozdrowienia.

--
###    ### ### ###  ## ######                      Łukasz Bromirski
# #    # # # # # # ##  # #### -------------------------------------
# #    # # # # # ###   # ##                Agora-Gazeta sp. z o. o.
# #    # # # # # ###   # #                     Dział Telekomuniacji
# #### # ### # # # ##  # ####                tel.(048) 22 699-48-00
###### ####### ###  ## ######              e-mail: szopen_at_gazeta.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:38:23 MET DST