Re: Pomoc ! K6 Test

Autor: Kamil \ (0kamil_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 19:42:10 MET

milosz danielewski wrote:

> wydajnosci
> najczesciej
>
> Czy wszyscy medrcy mogli by mnie oswiecic co jest tak straszliwie
> kalkulowane w kwaku na tym koprocu ? Czy w tle kwak robi kompresje
> mp3, raytracing czy moze cos innego ? I niech mi to napisze ktos, kto
> wie jak taki engine dziala albo przynajmniej mu sie wydaje, ze wie.
>
> milosz danielewski

   Kolesie z iD Software (to Ci co zrobili kwaka i engine;) twierdza ,ze
wymagania sprzetowe tej gry maja zwiazek z inteligecja potworow ktora
musi rezerwowac sobie duzo mocy obliczeniowej.

Pozdrawiam i zycze wesolych swiat

pIkpOk

"(...)Hey you what do you see? Something beautiful,something free? Hey
you, are you triping to be mean? If you live with apes, man, it,s hard
to be clean, there,s no time to discriminate, hate every motherfucker
that's in your way..."

                         Marilyn Manson
                                 "The beautiful people"